~ N.I.J ~

My photo
Annyeong xD Korang ley call aq N.I.J..18 y.0 ^^ aq neyh sensitive sikit..n always act cool..hhee

Member

Thursday, February 3, 2011

!mp!AN 1....

impian aku..??? aku teringin sangat nak jadi fotografer...tapi my mom n my dad xbagi...dia 0rg kata xmenjamon masa depan..hurmm...s0 aku jadikan bidang fotografi sebagai hobi aku..kalau boleh..aku nak jadi fotografer profesional...terkenal di seluruh dunia...uish..bez kan lau dapat jadi cam yang aku impikan tu...tapi...ntah la..h0pe sangat aku ley jadi fotografer pr0...amin...hurmm...cita2 aku nak jadi ahli f0rensik...ase sy0k r bila tgk CSI...aku ni suka menyiasat....kalau aku nak tau sesuatu...aku akan siasat sampai dapat jawapan...hux3...sesuai r dengan cita2 aku ni...lagipun aku bernasib baik c0z masuk kelas Sains Tulen...0k...benda yang paling aku impikan ialah kamera DSLR...fuh..!! bez giler lau aku boleh beli kamera tu..tp buat masa sekarang xde bajet lagi..hux3...
Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

0 pEng0mEN tErba!K:

COPYRIGHT@ ALL RIGHT RESERVE BY PRINCESS IZZATI