~ N.I.J ~

My photo
Annyeong xD Korang ley call aq N.I.J..18 y.0 ^^ aq neyh sensitive sikit..n always act cool..hhee

Member

Saturday, February 26, 2011

dun n0...

i dream a milli0n dreams,
0nly 0ne i wish c0mes true,
u see,
that wish with all my s0ul is just
to be with u,
i knew right fr0m "hell0"
i wanted u as mine,
u st0le my heart with such
sweet w0rds,
i swear my heart w0uld cry,
i wish u were here,
t0 h0ld my hand whenever
i get l0nely 0r wrap a l0ving arm,
when the distance made me sad,
but f0r n0w i can 0nly sit here & smile,
as we talk because i kn0w,
s0meday with all my heart & l0ve,
that we will t0gether...



(this rmind me at s0me0ne..fiz..;(...his send this sms....)

Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

Ker!NduAN

Hari ne,
d saat ujn mmbsahi bumi,
aq mmndng ke luar jndla,
& d mtaku,
terlyr wjhmu yg ku rindui.

0wh mngp aq tidk dpt mlupakn mu...??
mlahn aq smkin mrindui mu,
tega bnr drimu mlakukn aq bgni,
apakh slhku shinga kau mminta aq mlupakn mu..??
& lau bnr aq beslh,
maafkn aq.

suaramu amt ku rindui,
btp aq mrindui utk mndgr gelk tawamu,
& saat2 d mn kau brtelgh dgn ku.

kini,
smua nyew  tingl kngn,
krana kau sdh tidk mmpdlikn ku,
kau tinglkn aq sndrian,
& kau biarkn aq dlm krinduan...


(hak cipta izzati/cute_gurlz2305..juz 4 fiz..)

Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

PeNAnt!aN yG bErakh!R

Bnrkh pew yg aq lakukn..??
mnanti drimu kmbli kpd ku,
apakh aq bd0h,
krana msih mnanti drimu,
sdgkn aq twu,
kau sdh bhgia dgn id0pmu.

mungkin..
dirimu sdh mlupakn kngn antra ktew,
maafkn aq,
krana msih tidk dpt mlupakn mu,
msih mnanti kta2 cnta drimu.

maafkn aq,
krana msih mncintaimu,
mrindui wjhmu,
& adakla nyew aq cmbru,
mlihr drimu bhgia brsma si dia.

kini,
prasaan cmbru i2 brtkr mnjdi bhgia,
aq bhgia mliht kau bhgia brsma si dia,
& kni aq cba mlupakn smua tntg drimu,
& tiada lg pnantian sprti dlu..

< create by izzati/ cute_gurlz2305 >

Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

Friday, February 4, 2011

Lagenda Budak Setan - Bila Cinta (Female Version)


Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

Taylor Swift - Mine


Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

SOFAZ-DAN BILA ESOK


Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

Ana Raffali-Tolong Ingatkan Aku (lirik)


Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

c!ri2 sEsE0rg tuLus mEnc!NTa! K!TA

1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah bisa memberikan alasan kenapa ia mencintai kamu, yang ia tahu dimatanya hanya ada kamu satu²nya.
2. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya,dimatanya kamu selalu yang tercantik/tertampan walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah berlebihan atau kamu merasa kegemukan .
3. Orang yang mencintai kamu selau ingin tau tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, ia ingin tau kegiatan kamu.
4. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan sms seperti “slmt pagi”“slmt hr mggu” “slmttidur”, walaupun kamu tidak membalas pesannya.
5. Kalau kamu berulang tahun dan kamu tidak mengundangnya setidaknya ia akan telpon untuk mengucapkan selamat atau mengirim sms.
6. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang ia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah lupas etiap detailnya, karena saat itu adalah sesuatu yang berharga untuknya.
7. Orang yang mencintai kamu selalu mengingat  tiap kata2 yang kamu ucapkan bahkan mungkin kata2 yang kamu sendiri lupa pernah mengatakannya.
8. Orang yang mencintai kamu akan belajar menyukai lagu-2 kesukaanmu, bahkan mungkin meminjam CD/kaset kamu,karena ia ingin tau kesukaanmu,kesukaanmu ,kesukaannya juga.
9. Kalau terakhir kali ketemu, kamu sedang sakit flu, terkilir, atau sakit gigi, beberapa hari kemudian ia akan mengirim sms atau menelponmu dan menanyakan keadaanmu.. karena ia mengkhawatirkan mu.
10. Kalau kamu bilang akan menghadapi ujian ia akan menanyakan kapan ujian itu dan saat harinya tiba ia akan mengirimkan sms “goodluck” atau menelponmu untuk menyemangati kamu.
11. Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tapi itu ialah suatu barang yang istimewa buat dia.
12. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat,saat sedang berbicara ditelpon dengan kamu, sehingga kamu menjadi binggung saat itu dia merasa sangat gugup karena kamu telah mengguncang dunianya.
13. Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada didekatmu dan ingin menghabiskan hari2nya denganmu.
14. Jika suatu saat hari kamu harus pindah ke kota lain untuk waktu yang lain ia akan memberikan nasehat supaya kamu waspada dengan lingkungan yang bisa membawa pengaruh buruk bagimu.
15. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.
16. Orang yang mencintaikamu sering melakukan hal2 yang konyol spt menelpon mu 100x dalam sehari, atau membangunkan mu ditengah malam karena ia mengirim sms atau menelponmu. karena saat itu ia sedang memikirkan kamu.
17. Orang yang mencintai kamu kadang merindukanmu dan melakukan hal2 yang membuat kamu  gila, saat kamu bilang tindakannya membuatmu terganggu ia akan minta maaf dan tak kan melakukannya lagi.
18. Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akanmengajarimu dengan sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!
19. Kalau kamu melihat handphone-nya maka namamu akan menghiasi sbhgian besar“ INBOX”nya.Ya ia masih menyimpan pesan dari kamu walaupun pesan itu sudah kamu kirim sejak berbulan2 bahkan bertahun2 yang lalu.
20. Dan jika kamu menghindarinya @ memberi reaksi penolakan, ia akan menyadarinya dan menghilang dari kehidupanmu walaupun hal itu membunuh hatinya. Karena yang ia inginkan hanyalah kebahagiaanmu.
21. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan ia akan ada disana menunggumu karena ia x pernah mencari orang lain. Ya…………ia selalu menunggumu.
Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

Thursday, February 3, 2011

!mp!AN 2....

impian.......aku teringin sangat nak main gitar n piano...gitar...aku nak main..tapi xdew sapa yang nak ajar...lagipun...gitar pun aku tak beli lagi..hux3...

*hurmm,...ta0n ney SPM...h0pe sangat aku ley dpt 9A+....tp..npew erk aku malas cngt nk bc bku..?? ish3...bila r aku nak berubah ney...h0pe cngt aku ley berubah...

*impian y paling utama ialah utk membahagiakn parent aku..dia 0rang da banyak berkorban utk aku...lau nak balas jasa dia orang dengan duit...memang takkan terbalas...s0 aku akan cuba balas dengan kejayaan aku lam exam n cuba utk menjadi anak yang solehah..insyallah...hurmm....blurr sudahh..hhaha...
Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

!mp!AN 1....

impian aku..??? aku teringin sangat nak jadi fotografer...tapi my mom n my dad xbagi...dia 0rg kata xmenjamon masa depan..hurmm...s0 aku jadikan bidang fotografi sebagai hobi aku..kalau boleh..aku nak jadi fotografer profesional...terkenal di seluruh dunia...uish..bez kan lau dapat jadi cam yang aku impikan tu...tapi...ntah la..h0pe sangat aku ley jadi fotografer pr0...amin...hurmm...cita2 aku nak jadi ahli f0rensik...ase sy0k r bila tgk CSI...aku ni suka menyiasat....kalau aku nak tau sesuatu...aku akan siasat sampai dapat jawapan...hux3...sesuai r dengan cita2 aku ni...lagipun aku bernasib baik c0z masuk kelas Sains Tulen...0k...benda yang paling aku impikan ialah kamera DSLR...fuh..!! bez giler lau aku boleh beli kamera tu..tp buat masa sekarang xde bajet lagi..hux3...
Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

Wednesday, February 2, 2011

Ab0ut mE

Nama aku Nur Izzati...
k0rang ley pngil izzati...zaty..r pew2 jew r y dew kna mngna ngn nm aq...
aku di lahirkan di Langkawi,Kedah...
tarikh lahir aku lak pada 23/05/94...
um0 aq...k0rang kire sendiri la..hux3...
h0bi aq..?? hurmm...bnda y pling aq ckew bt ialh 0n9, baca n0vel ( semesti nyew n0vel cinta r...hux3..) aq ney kira jiwang r gak...tp ntah r...hux3...
cite2 aq nak jadi ph0t0grapher & terlibat lam dnia F0rensik...
nak gtw pew lg erk..??
 ha...fv cl0ur aq ialh black..white..purple..& red..semp0i kn..??
aq ney lau k0wng tgk...cm smb0ng..
tp cpew2 y da knl aq...dy 0wng tw r prngai aq...
aq ney 0wng dy simple jew...
xmmilih kwn...cpew2 y ikhls kwn ngn aq...aq trima ngn seada nyew....
k r..da xtw nk tulis pew...jd blurr lak..hux3....

~Pr!ncEss  !zzAt!~
Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

COPYRIGHT@ ALL RIGHT RESERVE BY PRINCESS IZZATI