~ N.I.J ~

My photo
Annyeong xD Korang ley call aq N.I.J..18 y.0 ^^ aq neyh sensitive sikit..n always act cool..hhee

Member

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 3, 2011

!mp!AN 2....

impian.......aku teringin sangat nak main gitar n piano...gitar...aku nak main..tapi xdew sapa yang nak ajar...lagipun...gitar pun aku tak beli lagi..hux3...

*hurmm,...ta0n ney SPM...h0pe sangat aku ley dpt 9A+....tp..npew erk aku malas cngt nk bc bku..?? ish3...bila r aku nak berubah ney...h0pe cngt aku ley berubah...

*impian y paling utama ialah utk membahagiakn parent aku..dia 0rang da banyak berkorban utk aku...lau nak balas jasa dia orang dengan duit...memang takkan terbalas...s0 aku akan cuba balas dengan kejayaan aku lam exam n cuba utk menjadi anak yang solehah..insyallah...hurmm....blurr sudahh..hhaha...
Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

4 pEng0mEN tErba!K:

Mizs Fie said...

weh??blh kew dpt 9A+ 2???...pa2 pown aq doakn smoga ko bjaya dlm pa yg ko nk...so doa bnyk2 k...INSYAALLAH dpt 1 ari 6t k...gd luck...

N.I.J said...

insyallah...hux3...thnkss....gud luck 2 y0u 2....

Mizs Fie said...

THANKZ...kta sma2 usaha k...

N.I.J said...

insyallah...

COPYRIGHT@ ALL RIGHT RESERVE BY PRINCESS IZZATI