~ N.I.J ~

My photo
Annyeong xD Korang ley call aq N.I.J..18 y.0 ^^ aq neyh sensitive sikit..n always act cool..hhee

Member

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, August 5, 2012

New Life

Assalamualaikum/annyeong..



yeahhhh....aku da start new life at UniKL MICET....
cam xcaya je da 2 minggu aku kat sini..
tapi sepanjang tu macam2 da aku lalui..
ada suka n duka..
tapi yang paling best nya sejak msr(minggu silaturrahim) aku da berubah menjadi someone better...
rasa malu tu da kurang n rasa lebih berkeyakinan..
cuma tula..setiap hari masa nak buka puasa mesti rasa cam nak nangis n nak balik..
rindu gila kat parents aku :/
ohya...aku de jumpa ramai member..
1st member yang aku kenal nad n sofiyah...
nad tu jiran sebelah bilik..hehhe
n aku kenal sofiyah dari nad sebab dia orang satu kelas..
xtau cam na kita orang bertiga jadi rapat n cam da lama kenal sedangkan xsampai seminggu pon kita orang kenal..
keajaiban sebab aku jenis orang yang susah nak kawan ngan orang yang baru jumpa..
member laen pon pelik tengok kita orang rapat macam da kenal lama..
ohya...aku rapat ngan classmate aku..nina n cera..
dia orang la member 1st yang aku baik lam class..
classmate aku sume sporting glerr..
nad...sofiyah...nina...syila n nisah(dax sabah)
kita orang sume minat korea..
glerr weh bila cita sal korea neyh..

xsabarnya nak habis 1 sem (nak stay kt luar)


xtau nak tulis pe lagi -,-


Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

0 pEng0mEN tErba!K:

COPYRIGHT@ ALL RIGHT RESERVE BY PRINCESS IZZATI