~ N.I.J ~

My photo
Annyeong xD Korang ley call aq N.I.J..18 y.0 ^^ aq neyh sensitive sikit..n always act cool..hhee

Member

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 31, 2012

Everything has change

Assalamualaikum/annyeong...


yah...everything has change since i know something..first aku dapat tau selama ni dia dingin dengan aku..n aku xpernah sedar sehinggalah ada someone bagi tau..patut la bila dia dah balik malaysia n on fb..dia berubah..terlebih peramah n dia ada buat status jiwang..xpernah lagi aku tengok dia cam tu..sal peramah tu someone bagi tahu yang dia memang peramah cuma dengan aku dia agak dingin..kenapa aku xpernah sedar? -sigh-


status jiwang dia "i can find million reason to forget u..but i cant find reason why i love u" erm kan best kalau status tu ditujukan tuk aku...LOL tapi xmungkin la..erm bertuahkan girl yang dapat his love..tapi xpe la..maybe his not for me..so i will try to move on..n i will never fall in love again..
hahaha...bodo je ><


n aku dapat tau something that make me hurt a day after i know the truth bout him..someone make my mom hurt >< aku betul2 benci when i see my mom hurt n cry..even she said she is okay but i dont believe it...bila aku ingat semua tu aku rasa cam nak nagis je n nak balik langkawi..nak syer ngan mama aku apa yang dia rasa..aku sedih sebab aku jaoh dari mama aku...  


yahhh stupid girl!! why you hurt my mom?? you make my mom cry!! i cant forgive you n please stay away from our family..dont ruin our happiness!!! jangan musnahkan kebahagiaan orang lain demi kebahagiaan kau!! ingat tu!!


Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

0 pEng0mEN tErba!K:

COPYRIGHT@ ALL RIGHT RESERVE BY PRINCESS IZZATI