~ N.I.J ~

My photo
Annyeong xD Korang ley call aq N.I.J..18 y.0 ^^ aq neyh sensitive sikit..n always act cool..hhee

Member

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 13, 2011

~ Trial SPM ~

Assalamualaikum   bloggers....^_^

have   a   nice   day   all....

t0morrow   princess    de   exam...   trial    SPM    beb..!!   rasa    gementar   je    nak    mas0k   dewan   
 es0k..    h0pe    princess    boleh    jawab..  tapi   kan...   sedih    la    c0z    my   mama    tak     de   kat    sini..    my     mama    kena     gi   jumpa   doktor    c0z   tak    berapa    sihat...   h0pe   mama    akan    sembuh    dan      lalui     hidup     ney     dengan      penuh      kegembiraan..    amin..   ^_^
fuh..!!    tulis    entry     ney     p0wn    da    buat    aku    rasa     gementar...    tak     tau    macam    mana       rasa     nye     masuk     dewan     es0k...    *bayangkan*       hahha...

~saya     minta     maaf     kalau     de     salah..    maafkan     yew..   n     d0akan      saya      berjaya     di       dunia      dan     akhirat..     amin....     ^_^
n     lagi     satu...    s0rry      lah     kalau      k0rang     ase      b0san      bile      baca     entry2     yang     saya       tulis...      saya      kan       budak        baru      belajar..    s0..    tol0ng      tunjukkan       yew...       terima       kasih       k0rang      c0z      sudi       singgah      n       baca        entry       saya       yang      mengarut2      ney..    hehhe..

ch0w     lu     yew...     nak      kena      study...     pai    pai     *waves*
c u next time...^_^

Smile. Let everyone know that today you’re a lot stronger than you were yesterday

0 pEng0mEN tErba!K:

COPYRIGHT@ ALL RIGHT RESERVE BY PRINCESS IZZATI